POLITICA DE RETUR

 EVENIMENT: 

Universitatea de Vară și Tabără Studențească Bálványos – Tusványos, ediția 34

ORGANIZATOR:

  • FEDERAȚIA CONSILIUL TINERETULUI MAGHIAR DIN ROMÂNIA, cu sediul în Cluj Napoca, str. David Ferenc, nr. 21., ap. 8., CIF 14752780, cod intracomunitar RO50347643, nr. înreg. 5/PJ/2002, cont bancar RO70 BTRL RONC RT00 3922 1705, deschis la Banca Transilvania, sucursala Cluj-Napoca;

LOCAȚIA:

Băile Tușnad, jud. Harghita

DATA EVENIMENTULUI:

perioada 22-27 iulie 2025.

  1. Achiziția biletelor
    • 1.1 Toate biletele achiziționate online, pe site-ul tusvanyos.ro, pentru Universitatea de Vară și Tabără Studențească Bálványos – Tusványos sunt nominale, netransmisibile și finale. Prin finalizarea comenzii, participantul confirmă că a luat la cunoștință și este de acord cu termenii și condițiile prezentate.
    • 1.2 Comenzile efectuate pe site-ul tusvanyos.ro, sunt confirmate printr-un e-mail de înregistrare primit după finalizarea comenzii. Biletele comandate sunt trimise în format PDF prin e-mail după finalizarea comenzii.
    • 1.3 În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, utilizatorul cumpărător primește pe adresa de mail furnizată biletele cumpărate (de exemplu dacă a cumpărat 4 bilete, primește un fișier.pdf cu 4 bilete), pe care apoi le poate printa pentru a le prezenta la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului. Alternativ, utilizatorul cumpărător poate prezenta biletele în format digital, variantă pe care o recomandăm. Accesul la evenimentul pentru care s-au achiziționat bilete online se face în baza scanării codului QR de pe bilet. Codurile QR sunt unice și fiecare permite accesul unei singure persoane la eveniment. O dată scanat un cod QR, o altă persoană nu mai poate intra cu acesta. Codurile QR sunt valabile numai împreună cu un act de identitate valabil, prezentat în original. Copiile sau fotografiile actelor de identitate nu vor fi acceptate.
    • 1.4 Utilizatorii pot opta pentru primirea de comunicări comerciale din partea Organiztorului, cum ar fi oferte promoționale sau notificări legate de evenimente, prin înscrierea voluntară în secțiunea dedicată de pe pagina principală a site-ului sau prin abonarea în timpul procesului de comandă a biletelor. Abonarea se face doar pe baza consimțământului explicit al utilizatorului, care poate fi retras în orice moment.
    • 1.5 După redirectarea către procesatorul de plată, utilizatorii au la dispoziție maxim 15 minute pentru a plăti comanda, altfel aceasta va expira.
  1. Relații cu clienții
    • 2.1 Organizatorul pune la dispoziția utilizatorilor un punct unic de contact pentru a facilita comunicarea directă și rapidă privind serviciile oferite. Acest punct de contact poate fi utilizat pentru solicitări, clarificări sau probleme legate de utilizarea platformei și este accesibil prin adresa de e-mail: tusvanyos@tusvanyos.ro.
    • 2.2 Toată comunicarea cu clienții noștri se realizează doar în scris pentru a putea urmări discuțiile și a putea rezolva cât mai eficient, rapid și cu atenție solicitările primite.
  1. Modalități de platăPentru cumpărarea de bilete, Organizatorul acceptă Plata cu cardul:
  • 3.1 Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către partenerii Organizatorului în procesarea acestor plăţi prin sistemul de plăți contractat de la Banca Transilvania. Comunicaţia cu procesatorii se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de către procesatorul de plăţi.
  • 3.2 Prin menținerea activă a opțiunii Activează opțiunea plăți rapide, prezentă în formularul de plată online pus la dispoziția Administratorului Site-ului de către procesatorul de plăți, utilizatorul își dă acceptul pentru activarea serviciului prin care se vor putea efectua ulterior plăți online doar prin introducerea codului de securitate CVC2/CVV.
  1. Returnarea contravalorii biletelor
    • 4.1 Sumele achitate pentru biletele cumpărate în vederea participării la acest eveniment nu se returnează, întrucât achiziția de bilete pentru spectacole și activități de divertisment este exceptată de la dreptul de retragere prevăzut de OUG nr. 34/2014.
    • 4.2 Astfel, nu se acceptă returnarea biletelor, decât în următoarele cazuri excepționale:
      • Anularea evenimentului de către organizator.
      • Reprogramarea evenimentului – biletul rămâne valabil pentru noua dată.
      • Eroare tehnică de procesare a plății – dacă plata a fost procesată incorect din vina sistemului de ticketing, rambursarea va fi analizată și procesată după confirmare.
    • 4.3 În cazul anulării evenimentului, biletele achiziționate și achitate online pot fi returnate în următoarele condiții:
      • Solicitarea de retur se transmite prin e-mail la adresa: tusvanyos@tusvanyos.ro;
      • Se va restitui doar contravaloarea biletului electronic (exclusiv taxele de procesare sau comisioanele bancare), în contul din care a fost efectuată plata, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur.
    • 4.4 Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau furtul biletului și/sau abonamentului. În astfel de situații, nu există obligația de restituire a sumei plătite și nici de înlocuire a biletului sau abonamentului pierdut/furat. 
  1. Revânzarea biletelor
    • 5.1 Revânzarea biletelor este strict interzisă.
  1. Contact
    • 6.1 Pentru orice întrebări legate de achiziția biletelor, vă rugăm să ne contactați la: tusvanyos@tusvanyos.ro.